Ota yhteyttä!

Nimi:                   Raahen taitoluistelijat ry
Verkkosivut:        www.raahentaitoluistelijat.sporttisaitti.com
Sähköposti:          raahen.taitoluistelijat@gmail.com

yhteyshenkilönä toimii seuran puheenjohtaja, jonka tavoittaa seuran sähköpostiosoitteesta

Seura toimii rekisterinpitäjänä henkilötiedoille, jota kerätään seuran toimintaan osallistuvista. Yhteys- ja jäsenyystietoja kerätään jäsenasioiden hoitamista, tiedotusta ja laskutusta varten. Tiedoista kootaan vuosittain tilastoja, joista yksittäistä jäsentä ei ole mahdollista tunnistaa.

Raahen taitoluistelijat luovuttaa tarvittaessa vuositilastot jäsenmääristä julkisten avustusten hakemustietoihin. Vuositilastoista käy ilmi vuotuinen jäsenmäärä alle 18 vuotiaiden ja yli 18 vuotiaiden jäsenten osalta, sekä seuran toimintaan kuuluvien taustahenkilöiden (valmentajat, hallitus) lukumäärä.

Jäseniltä ja toimintaan osallistuvilta kerätään seuraavat tiedot: nimi, syntymävuosi, puhelinnumero, sähköpostiosoite, sekä rooli seurassa (esim harrastaja, valmentaja, hallituksen jäsen).

Tietoja kerätään rekisterinpitäjän omassa toiminnassa jäsenen (tai hänen huoltajan) oman ilmoituksen pohjalta. Tiedot kerätään erikseen kultakin toimintakaudelta.

Rekisteriin tallennettuja tietoja ei luovuteta yhdistyksen ulkopuolelle, ei myöskään EU-alueen tai ETA:n ulkopuolelle

Kerättyjä tietoja säilytetään tarpeen vaatiman ajan voimassa olevaa lainsäädäntöä noudattaen. Tietoja käsittelevät seuran hallitus sekä ryhmien vetovastuussa olevat henkilöt. Rekisterit säilytetään ylläpitäjän toimesta suojatussa tilassa (digitaalinen tieto suojatussa tietokannassa).

Rekisteriin merkityllä jäsenellä on oikeus tarkastaa henkilörekisteriin talletetut tietonsa sekä pyytää rekisterinpitäjää korjaamaan virheelliset tietonsa. Rekisterinpitäjän on oikaistava, poistettava tai täydennettävä rekisterissä oleva, käsittelyn tarkoituksen kannalta virheellinen, tarpeeton, puutteellinen tai vanhentunut henkilötieto.

Raahen Taitoluistelijat ry

c/o Kesähaantie 9, 92140 Pattijoki